mandag 8. februar 2010

Bruk av digitale tankekart


I tillegg til halvårseining i DKL studerar eg også ei halvårseining i mat og helse dette året. Når eg skulle lese til eksamen før jul i mat og helse tykte eg pensumet i helse-delen var svært uoversiktleg og lite strukturert. Eg laga derfor eit tankekart over emnet for å få betre oversikt, og det fungerte godt. Om eg skulle laga dette på papir hadde fort arka blitt for små. Kartet blei stort og det hjalp veldig å kunne skjule ting når eg ikkje ville ha dei framme. Slik blei det lett å halde oversikt og eg kunne bruke verktyet også til å pugge!

Ei anna oppleving med digitale tankekart hadde eg når eg var vikar i ei 7 klasse. Elevane skulle bruke tankekart som start i ein skriveprosess og tankekarta som vart laga på papiret blei uoversiktlege og ikkje særleg fine. Elevane rabla ned noko for å bli fort ferdig. Dei blei uleselige. Eg ville prøve å sjå om tankekarta blei betre om vi laga dei digitalt. Elevane henta bærbare pcer og satt i klasserommet. Vi brukte tankekart frå www.mindomo.comElevane vart no eir ivrige og faget kom no i fokus ved at tankekarta blei større. I tillegg satte dei inn bilete som blei assosiert med tema dei skulle skrive om. Dette fungerte supert:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar